გაკვეთილის შეფასების სქემა

შეფასების დონეები
კრიტერიუმები
1-34-56-78-9-10
მოსწავლე აღწერსგამოსახულების მიღებას პრიზმაში.მოსწავლეს აქვს წარმოდგენა, მაგრამ ვერ აღწერსგამოსახულების მიღებას პრიზმაშიმოსწავლენაწილობრივ აღწერსგამოსახულების მიღებას პრიზმაშიმოსწავლე კარგად აღწერსგამოსახულების მიღებას პრიზმაშიმოსწავლე ძალიან კარგად აღწერსგამოსახულების მიღებას პრიზმაში
მოსწავლეგანიხილავს და არკვევს რაზეა დამოკიდებული გარდატეხის მაჩვენებელი.მოსწავლეს აქვს წარმოდგენა, მაგრამ ვერ  განიხილავს და არკვევს რაზეა დამოკიდებული გარდატეხის მაჩვენებელი.მოსწავლენაწილობრივ განიხილავს და არკვევს რაზეა დამოკიდებული გარდატეხის მაჩვენებელი.მოსწავლე კარგად განიხილავს და არკვევს რაზეა დამოკიდებული გარდატეხის მაჩვენებელი.მოსწავლე ძალიან კარგად განიხილავს და არკვევს რაზეა დამოკიდებული გარდატეხის მაჩვენებელი.
მოსწავლე ადგენსმიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.მოსწავლეს აქვს წარმოდგენა, მაგრამ ვერ  ადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.მოსწავლენაწილობრივ ადგენსმიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.მოსწავლე კარგად ადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.მოსწავლე ძალიან კარგად
ადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.
მოსწავლეადეკვატურად იყენებს ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.მოსწავლეს აქვს წარმოდგენა,მაგრამ ადეკვატურად ვერ იყენებს ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.მოსწავლენაწილობრივ იყენებს ადეკვატურად ნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.მოსწავლე კარგად იყენებსადეკვატურადცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.მოსწავლე ძალიან კარგად  იყენებს ადეკვატურად იყენებს ცნებებს, კანონებს და ფორმულებს ამოცანების ამოსახსნელად.
მოსწავლეს მოჰყავს სპექტრის გამოყენების მაგალითები მაგალითებიმოსწავლეს აქვს წარმოდგენა, მაგრამ ვერ  მოჰყავს სპექტრის გამოყენების მაგალითები მაგალითებიმოსწავლესნაწილობრივ მოჰყავს სპექტრის გამოყენების მაგალითები მაგალითებიმოსწავლეს კარგად მოჰყავს სპექტრის გამოყენების მაგალითები მაგალითებიმოსწავლეს ძალიან კარგად  მოჰყავსსპექტრის გამოყენების მაგალითები მაგალითები

Комментариев нет:

Отправить комментарий